Kizlarrrr morelim cokkkk bozuk,
2,5 yaşında oğlum var.. sezaryan ile doğdu. Şimdide 36 haftalık hamileyim ve normal ilerliyorduk herşey yolundaydi. Maalesef bebek tekrar ters döndü. Kanalada yerleşti.. yurtdışında yaşıyorum. Sezaryan günü vermek istiyor. Kendimi o kadar normale hazırlamıştım :( hiç bir zaman normal doğum duyguya tatmicam. Bide yalnızız kimse yok.. hızlı toparlanmak istiyordum. Yarin tekrar kontrolum var bakalım.. ikinci sezaryan yapmış olan anneler.. ikinci sezaryan çok zor mi?