bayangamzelii Hanımlar 6 haftalık hamileyim bugün lavaboya girdiğimde kanamam oldu kırmızı renkte korkuyorum ilk çocuğumda da 3 aylıkken böyle bişey yaşamıştım düşük tehlikesi var demişlerdi hastanede yatmıştım bir gün yardımcı olun çok korkuyorum
bayangamzelii Ruruu hemen gittim hastaneye ama acil bakmadı bile kadın doğumcu olmadığı için saat 5,5 du çünkü yarın sabah gidecez hemen
bayangamzelii Çok şükür kızlar bebek iyiydi ama kanamam hem iç de hemde bebeğin orda vardı dinlenmemi söyledi doktor yinede düşük önleyici fitil ve iğne vermişti çok şükür şuan 14 haftalık olucaz yarın