Sevimlimom Hanımlar benim bugün 2. Gün gecikmem oldu hastanede işim vardı betaya da baktırdım bir nevi hamilelik belirtileri ya da psikolojikmen geç döllenme falan olabilir mi
zeynepulker0 Sevimlimom 2 gün değilde 8 10 gün arası şüphe etmek mantıklı olan ben 8 gün gecikmede öğrendim siz baya erken davranmışsınız
Seymatrkay Sevimlimom kanda mutlaka çıkardı. Demek ki mevsimsel gecikme var. 1 hafta içinde adetiniz gelecektir.
Aslihan-ozkan Sevimlimom dediğiniz gibi geç döllenme olduysa çıkmayabilir arkadaşım 9. Gün gecikmeyle betası 300 çıkmıştı. Benim 9 gün gecikmem oldu 5 binlerdeydi. Değişiyor oyüzden en sağlıklısı 10 güne kadar beklemek