Kızlar bugün randevum vardı kesin dedim cinsiyeti görürüz ama göremedik doktor emin olamadım dedi beni yanıltmak için söylemedi 16 hafta 2 günlük olduk ama niye göstermiyor bu çocuk cinsiyeti anlamdım bacak bacak üstüne atmıştı çocuk siz bi tahminde bulunur musunuz

