Bbusrauckun bende senin gibi düşünüyorum bazen ama bazen de kalitesi olsa en az 2 sene bincek diye de düşünüyorum sonra ilerde belki kardeşi olur sonra olmazsa da satarım dedim kaliteliye bişey olmaz bence, kraft tokyo plus düşünüyorum ben bundan dolayı.. elelenin ürünlerine bakabilirsin kabin boy hafif oluyor