Pellgzrkrkmz Biricik054 ben adatıpta yaptırdım muayene ücretine dahildi ama yılbasından sonra değişmiş olabilir bilemiyorum.. adatıpta deniz adında bi ultrason uzmanı baktı ve çok memnun kaldım herseyi tek tek gösterip anlatıyo rahatlatıyo tavsiye ederim
Biricik054 Pellgzrkrkmz teşekkür ederim devletden randevu aldım cok gec berdi ondan sorayım dedim teşekkür ederim tekrardan