Gebeyimm Arkadaşlar emZirme sırasında oluşan gögüs ucu yaraları için internette satılan gümüş kapaklardan alıp kullanan varmı çok önemli lütfen cevap verin
Gebeyimm YagmurDaskn intagram hesabında yorumlar hep iyi bir tanıdığımın arkadaşı kullanmış oda memnun kalmış emin olamıyorum sormak istedim bende ilk bebeğimde çok çektim iyi gelecekse parası hiç önemli değil alıcam
Eelif82 Kızlar çevremde kullanan Yok o yüzden güvenip almadım ama 3 normal Doğum yapmış bi ablam var ve hiç çatlağı falan da Yok göğüsleri için sadece hametan diye bir merhem kullanmış bana da Doğuma iki ay kala al kullan dedi ve bende sadece merhemi sürüyorum eczaneden alın ucuz ama alırken mavisini istemeyi unutmayın 🤗
Gebeyimm Eelif82 onun olmamış zaten hematem bana iyi gelmedi ilk bebeğimde ucu kopuyordu nerdeyse o dereceye geldi