Cicekbebek18 ben ve arkadaşım fetal dna ile öğrendik. İkimizinde haftası aynı. Fetal DNA’da cinsiyeti çğrendikten sonraki kontrollerde direkt organlarını net olarak gördük. Önden bildiğimiz için rahat rahat gösterdiler herhalde bilmesek kesin saklarlardı 🤣🤣 erkeklerde genelde yanılma nadir oluyormuş ultrasona göre ama kızda yanılma payı yüksek o yüzden ultrasonla öğreneceksiniz netlik açısından 16’yı bekleyin derim