Benimki de Eylül bebeği olcak ben de bu sebeple tog değeri yüksek tulum bakıyorum, defactoda gördüm sanırım ama uzun zamandır istediğim beden stokta yok. Bir de doktorlar hep beneği üşütmekten çok korktuğumuzu asıl sıcağın daha bunaltıcı olduğunu söylediği için alıp almamak konusunda emin olamıyorum. Mesela karda dışarı çıkaracak olsam giydiririm ama kış da olsa uyku halinde gece kalın giydirmeye korkuyorum sanırım