Deniz2136 Sevgili anneler doğumuma 15 gün kaldı çok sıcak biyere çıkamıyorum. Çıksam sıcak çıkmasam evde duvarlar üstüme üstüme geliyo birde doğum yapınca yine uzun bir süre hiç biyere çıkamayacağım aklıma geldikçe daha da fena oluyorum benim gibi olan var mı evde neler yapıyorsunuz
Momygueen Deniz2136 ay bende 37+6 oldum sıcaklar aşırı zorluyo yürüyüşe çıkcam gözüm kesmiyo evde pilates topuyla bakışıyoruz gece sıcaktan uyuyamadığım için gündüz 1-2 saat uyuyorum genelde 🥲 sonra yemek vs geçiyo öyle doğumdan sonra bi süre dışarı çıkamıcak olmak benide geriyo şimdiden
kardelenimm Deniz2136 selamlaar neden çıkamıyomuşsun çokta güzel çıkarsın bebenle akşam yürüyüş yapar hava alırsınız serin serin sakın eve kapamayın kendinizi 10-15 günlük olduktan sonra çıkın bişeycik olmaz 😁
Mry2020 Deniz2136 ben doğum yapalı iki hafta oldu 12.gün çıkmaya başladım her gün akşam yürüyüş dolaşma dondurma derken 1-2 saatliğine çıkıyoruz ailece zaten öncesinde de en az 5-6 kez doktor için çıkmıştım
Mavili1480 Deniz2136 4 gün oldu doğum yapalı hastane için falan çıktım dün akşamda büyük oğlumu lunaparka götürdük evde bunaldım sıcak bir yandan lohusalık bir yandan 🥲 yaz daha zormuş
Deniz2136 Momygueen ben de sürekli banyonun içindeyim resmen terleyerek kilo verdim yürüyüş yapsam doğumu başlatırım diye korkuyorum çünkü zorunlu sezeryan. zaten uykuda tutmuyor üstüne üstük kocamın fink fink gezmesi de beni çıldırtıyor😅
Deniz2136 kardelenimm selamlar aslında doğru söylüyosunuz çıkmak lazım ayaklanınca yoksa benim gibi doğurmadan lohusa psikolojisine girilir 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Nursahergun Deniz2136 oğlum zor aksam 10dpgru uyuyo annem, yanımda hep annemle çıktım ettım eş desen 9da evde yorgun bı kere yürüyelim gel demedi 🙁😓çay saatı oluyo derken saat, 11olmuş aklımda da bazen sarmıyo tek, kola, gırme, ihtiyaç oluyo, yorulunca dye.
3_bebelianne Deniz2136 Evde durmakmı asla🙈10yaşındakı kızımı kurstan alırım çıkınca 28aylık oğlumla alıp hep planım gidecek yerim yada kapım var her gün dolu öyle çok bunalırsın hep evde bebek oluncada bir hafta sonra hep gezeriz hiç eve kapamadım kendimi
Sulegull Deniz2136 ben hergun çıktım düne kadar perşembe Dogurcam çık sende gelşnce de yıkan yormayan şeyler yap sonra 2 hafta en az zaten çıkamazsın