[silindi] sen içini ferah tut. Her ne olursa olsun Allah’tan geldiğini biliyoruz. Bak ben de 2 düşükten sonra tekrar kaldım. İlkinde bebek bile görmedik. İkincide bebek gördük kalp atımı oluşmadı. Şimdi ise hiç beklemedigim bebeği bile zor görürüz dediğim kontrolde kalbini duydum. Allah’a sığın. Zamanı gelince olacak. Kayıplarımız da haberci meleklerdi. Allah benden isteyin diyor işte bazen. Beni unutmayın diyor. Ben böyle inandım. O süreçte kimseyle değil hep Rabb’im le konuştum. Ondan istedim. Sen de yarın dilerim beklediğini alırsın arkadaşım. Alamasan da Rabb’im zamanı gelince verecek unutma.. 🙏🤲 temennim güzel haberle dönmen