gozde365_ ben yaşadım hem bebek önden gidiyor hem suyum azalmış diye Ankara’ya yönlendirildim Kırıkkale’de yaşıyorum sonra özele gittim tıp fakültesine gittim önemli bir şey yok olabiliyor bebeğin gelişimi önde olabilir 30 dan sonra da gelişimi 2 hafta kadar geride dedi şuan 38+4 haftalık gebeyim ve bebeğimin kilo ve gelişimi normal dedi doktorum