Bumah Adet olmadan oncesi sökulmeden onceki gibi hafif agrim var gebeligin basindan beri ilk kez böyle oldu 26+4 deyim normal midir sanki adet olucakmisim gibi
Bumah Aysakyld daha erken degil mi 26 haftaligim baya korktum ya hatta adet oldum sandim bi anda gittim baktim bisey yok
prensesannesi611 O dönemler olabilir canım normal merak etme doktoruna söyle belki yalancı kasılmaların geliyor olabilir
prensesannesi611 Bumah sende sağol canım benimde o haftalar ara ara ağrım sancım kasık batmaların oluyordu
Bumah prensesannesi611 siz kacinci haftadasiniz bende kafama baya taktim strese girdim hatta agrim gitse bile var gibi geliyodur bana simdi rahatladim ya dusunmem gecer oda