EDA_ALP aynı şeyi yaşadım canım 33+4’te aşırı sancıyla hastaneye gittik aynı prosedür uygulandı serumlar ilaçlar, evden bakkala bile çıkmayacaksın dedi doktorum, bugün 36. Haftaya girdik çok şükür şimdiye kadar ilaç kullanmama rağmen gün içinde 3-4 defa sancılarım yine oldu ama dinlendiğimde hep geçti. Günde 10 defaya kadar normalmiş sancı olması, 10’dan fazla ve düzenli şekilde olursa gitmemi söyledi doktorum hastaneye ama öyle olmadı çok şükür. Şimdi ilaç da bitti artık düzenli sancıları bekliyorum, ilaç dün bitmişti bugün 6-7 sancıya kadar çıktı. 🥰 merak ettiğin bir şey varsa seve seve yardımcı olurum