Gulcan0643 Arkadaşlar merhaba dün sezeryan doğum yaptım kızımı sağlıkla kucağıma aldım fakat ne yaptıysam gazımı çıkaramadım ve gaz sancısı çekiyorum lütfen verebileceğiniz tavsiyeler varsa çok memnun olurum
Ipek0z Gulcan0643 tane kimyon kaynat iç canım hem gazını alır hem sütünü artırır. Bir de kayısı yersen rahatlar bağırsakların. Karnına yavaş yavaş dairesel hareketlerle masaj yaparsan da iyi gelir. Ama en güzel çare kimyondur
Melissayda Bol bol yürüyüş yap canım , hoşaf iç, kayısı ye. Ama en önemlisi yürüyüş yoksa sancı artıyor. Koridorda yürü kısa yürüyüşler etkili olmuyor