9+2 haftalığım
Yarım saattir devam eden şiddetli karın ağrım var. Adet ağrısı gibi. Terleme ve üşüme de var
Kanama yok
İdrar yolumda enfeksiyon var
Sarı-yeşilimsi akıntım var
Birden karnım ağrıdı lavaboya gittim ishal olmuşum
Bulunduğum yerde doktor yok şuan
Çok korkuyorum
Ağrı normal midir