heyecanlibekleyis_ emzirme danışmanlığı almadım. Benim sütüm üçüncü ayımızda biraz arttı artık bebeğime pek mama vermiyorum, öğün sonrası tam doygunluk sağlasın diye teklif ediyorum çoğu zaman kabul etmiyor.
Ama mama hep elimizin altında maalesef tamamıyla bırakamadık.
Bu durumu ben kabul ettim, elimden geldiğince sütümü veriyorum şifa olsun inşallah. Mama da zehir değil çaresiz kalınca mecbur veriyoruz. Size tavsiyem gece gündüz fark etmez her öğün emzirmeniz ve iyi beslenmeniz. Çok fazla süt çayı şu bu denedim maalesef hepsi geçici çözümlermiş.