Ben tokatta değilim ama şöyle bi öneride bulunmak isterim 11. Haftada yaptırmanızı öneririm şirketler 10. Haftadan itibaren alıyor ama 10. Haftada dna oranı yetersiz geliyo çoğunlukla ve tekrardan kan istiyorlar tekrar bi bekleme sürecine giriyosunuz ve bişey mi var acaba diye endişe etmenize sebep oluyor o yüzden en erken 11. Haftada vermenizi öneririm