larienari Herkesin begumm01 herkesin farklı oluyor ben 6 ya yakın kan verdiğimde 3 binlerde çıkmıştı bi hafta sonra 10 bin oldu olmuştu ya da senin ikiz gebelikte olabilir doktora göründün mü
Sisihappy begumm01 canım ikiz olma ihtimali yğksek ben 4. Haftalarda verdim 88 çıkmıştı 1 hafta sonrada hastaneye gittim
begumm01 larienari Hayır daha görünmedim cuma günü eczane testi yaptım dün de sağlık ocağında kan verdim 8 bin çıktı. Sağlık ocağındaki hemşire 2 hafta sonra doktora gitsen daha iyi olur daha erken dedi ama bilmiyorum napsam sanki biraz yüksek geldi
begumm01 Hayır daha görünmedim cuma günü eczane testi yaptım dün de sağlık ocağında kan verdim 8 bin çıktı. Sağlık ocağındaki hemşire 2 hafta sonra doktora gitsen daha iyi olur daha erken dedi ama bilmiyorum napsam sanki biraz yüksek geldi
Nurkl begumm01 tekil canım şuan 10+5 oldum ❤️ kalp atışını 5+4 Ken gördük ama dinletmedi çok küçük diye 6 haftalıkken rahatlıkla duydum 💕
begumm01 Nurkl anladım teşekkür ederim bilginiz için Allah ikimize de sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin♥️🌸
zeynepulker0 october değerim benimde doktorun demesine göre yüksekti ama 10 gün sonra gelmen lazım demişti
october zeynepulker0 3000’den sonra kese görünüyor sma bebek değişir herkeste ben ilk hamileliğimde 5+4’te kalp atışı görmüştüm 7’ye kadar yolu var