Kızlar ben 19+4 haftalık hamileyim son 4-5 gündür basım felaket ağırıyor bugün aşırı halsizim basimda agiriyor ve sabahta bulantım vardı kusmadim 2-3 saat uyudum geçti kusmam gibi ama baş agirim var halsizligim duruyor dün gece erken de uyudum niye böyle oldu ki olanlar var mı aranizda hastaneye gitmelimiyim endiselendim azıcık