Semao98 benimde 6+4 bugün , lekelenmelerim vardı 3 5 gün boyunca çok azdı ama dün yine de gittim kontrole henüz kalp atışı duyamadık tabi orası ayrı, progestan verdi önlem olarak sanırım çok da lekelenme olsun istemiyorlar 10 gün boyunca sabah akşam fitil şeklinde kullanmamı söyledi