Ben bugün sata göre 7+1 oldum 6+2 de keseyi gördük boştu ama doktorun tavrına sinir oldum. Özel hastaneydi cihazları iyidir diye düşünüyorum bana haftaya gel bebek göremezsem küretaj yapcam hazırlıklı gel dedi .. niye böyle söyledi açıklama da yapmadı normalde 8 9 hafta dolana kadar bekletiyorlar