Mel53 benzer ağrıyı ben de yaşadım. Şu an 35+4teyim. 34.haftalardaydım. Kasım’larda kramp gibi çok rahatsız edici bi ağrıydı. Yürüdükçe geçmişti. Doktora gittim tarif ettim. Bebek kanala girmiş onun belirtisidir o ağrılar demişti. İsterseniz siz de bi sorun doktora. Bana erken doğabilir dedi çünkü