arkadaşlar wc sonrası makatımda şişlikler oluyo sonra geçiyor gibi oluyor iniyor her wcde bide ayakta çok kalınca oluyor uzanınca sorun yok bu iç hemoroid mi oluyor doktor bana hap verdi doxium verdi geçmez mi o şişlikleri görmek çok etkilyor beni memethol diye bi sprey varmış etkili diyorlar kullanan oldu mu ya da benim gibi olup geçen oldu mu? bende makat çatlağı vardı asıl sorunum oydu botoksta yaptırdım o da bi işe yaramadı hala acıyo canım gerçekten ağlayıp duruyorum artık o kadar yıprandım ki