Babyfey Kızlar 11. Haftadayım doktorum 12. Haftaya kadar hangisini yaptırmak istiyorsam düşünüp karar vermemi ve ona göre gelmemi söyledi, sizce ikili tarama bu noktada yeterlimi yoksa Fetal Dna yaptırmalı mıyım ?
Leontiine Babyfey ikili tarama testlerinin yanılma payı yüksek olduğu için kafam rahat etsin diye ben fetal dna yaptırdım
birmayismasali Babyfey bende 10+3teyim tam 11. Hafta Fetal dna yaptıracağım. İkili taramanın doğruluk oranı çok yüksek değil. Yanlış bir sonuç çıkarsa mecbur tekrar Fetal dna isteyecekler. Direkt Fetal dna yaptırmak daha mantıklı bence
Nur482482 Babyfey dün kontrole gittim 11. Haftamdayım doktor ultrasonda burun kemiği gördüğünü ve ense kalınlığının iyi olduğunu söyledi o yüzden ikili test yeterli oldu benim için, doktorunuzun yönlendirmesi önemli aslında ultrasonda böyle bir yorum yapmadı mı?
Miniginannesiiii1111 Babyfey iki gebeliğimde de sadece ikili test yaptırdım başka birşey yaptırmadım doktorum gerek görmedi
hemsireblog1 Nur482482 benim bebeğimde de usg de herşeyi çok iyi deyip, alınan kandan çıkan sonuçta down dediler. Net olması açısından fetal yaptırdık temiz sonucu aldık
Nng @Babyfey doktorum ikili taramanın yanıltıcı olabileceğini bebek için bir bütçe ayırdıysak fetal dna testinin bu bütçeyi en doğru kullanacağımız şey olduğunu söyledi 13+3 bu gün fetal dna testi verdim 😊
Gulcingul Merhaba, doğuma kadar kafanızın rahat olması açısından Fetal DNA en iyisi. Bütçenize göre tercih edebilirsiniz. İkili- üçlü taramalar net olmadığı için anneleri tedirgin ediyor. Ben de Fetal DNA yaptırdım cinsiyeti de onunla öğrenmiş oluyorsunuz.
hemsireblog1 Babyfey ya hiçbirini yaptırma, ya da fetal yaptır. İkilide sonucu temiz gelene denk gelemedim ben bir senedir. Yanılma payı çok yüksek ve gereksiz stres kaynağı