[silindi] aybalasmom papatya_panda Ahsen21 Peki sizce o turuncunun içi incili mi olsun o şekilde yoksa üstteki gibi incisiz mi olsun nasıl daha güzel olur ya da inci sayısını azaltayım mı biraz 3-4 tane olsun sadece nasıl olur
[silindi] aybalasmom papatya_panda Ahsen21 ppmerlina Symylldz Zeynep0742 Yaptırdım kızlar nasıl olmuş🧡
Ahsen21 [silindi] bence koymasanda güzel durur ztn susun kendisi çok güzel ama koysanda olur sen nasıl beğenirsen öyle yap ama ikisinden birini alacaksan kesinlikle turuncuyu seç 🧡
ppmerlina [silindi] doğru tercih 🥰🥰 güle güle kullanın inşallahhh 🤲🏼🤲🏼 Bunu tam olarak nereye asacaksın bitanem
aybalasmom [silindi] bayıldım çok güzel olmuş 😍😍 güzel günlerde kullanın. Baktıkça aklınıza hep güzel anılarınız gelsin🫠🫠
Symylldz [silindi] Bayıldım bayıldımmmm çok güzel olmuş güzel günlerde kullansın portakal çiçeğiiiiii 🧡🍊
Talentedmom [silindi] turunculu olan çok hoş ama ben olsam kızı istemezdim ve rengini değiştirirdim pembe mor ya da lila seçerdim
[silindi] Talentedmom Selim_Alparslan Kızlar turuncuyu yaptırdım bile üste fotoğrafını attım kızımın adı Eylül 🤭🤭
Selim_Alparslan [silindi] Turuncunun modeli daha güzelmiş ama renk değişimi yaparlar ise pembe rengini yaptir daha tatlı durur