Usmerttmdm ya ben en son annemin anlattığına şaşırdım.boyle belli süreyle birbirlerinde toplanan arkadaş grubu var.ikramida sadece ev sahibi hazırlıyor senelerdir böyle.annemde evi yakın olan arkadaşına yardım edilcek bişey varmı demiş Nezahaten.kadinda kek yada börek yapiver demiş.zaten yaptığı kek kısır börek hani dorduncu seçenek yok.onuda anneme kitlemis.