Büyük ihtimal değil direk kimyasal canım 2 defa yaşadım ikisinde de bu şekilde oldu değer yaklaşık 5 ve altına düştüğünde benim kanamalarım başlamıştı,
Kesin kimyasal diyorum bence ama sonradan değeri yükseleni hiç görmedim o yüzden umut vermek istemiyorum ☺️ ve canını üzme ben kimyasaldan sonraki ay hamile kaldım şuan 36 haftalığız. Kimyasal yaşadığına göre hamile kalabiliyorsun demektir ve vücudun seçici davranıyor demektir, yani döllenen bir yumurtan var evet ama vücut beğenmediği DNA hasarı olan hasta olacak olanları ekliyormuş o yüzden hiç üzülme. İnşallah sonraki ay güzel haberi alırsın 🥰🤲🏻