29 mayısta aşılama oldum ama bi 15 gün sonra regli oldum ve 10 güne yakın sürdüğü işin tutmamıştır diye kan testi yapmadım bugün doktora gittiğimde dış gebelik olduğunu kalp atışı başladığı için tüple birlikte alacağını söyledi böyle bi süreç yaşayan var mı