Merhabalar. 11 Mart da düşük yaşadım. Üç ay sonra dr gebelik planlayabilirsin dedi. İki gün önce hamile olduğumu öğrendim. Dün hemen beta hgc testi yaptım. Çift rahimliyim yeni öğrendim. Ve milyonlarım varmış. Şuan hem seviniyorum hem korkuyorum. Hemen doktora gitmek bir yandan istemiyorum çünkü diğer gebeliğimde çok fazla doktora gittim ve alttan muayeneden korkuyorum. Bi 10 gün geçse sizce bir şeylere geç kalır mıyım. Aynı durumu yaşayan var mı ve İstanbul da Avrupa yakası doktor önerisi devlet veya özel farketmez