Beyzaylmaz senin açılman var en azından canım benim 2 . Doğum olacak ona rağmen 1 cm bile yokmuş rahim halen kapalıymış dün benimkinin de hareketleri az çıktı ama bana bişey yapılmadı bende bile bile neden riske atıp bekletiyorsunuz dedim o da risk değil herkesi böyle bekletiyoruz dedi