Damlasel GirlandBoy_Mom benimde belim ağrıyo kalçama vuruyo biraz karnım taş gibi 39+3 üm bi yandan korkuyorum bi yandan heyecanlıyım ya doğum sancısı mı acaba diye
GirlandBoy_Mom Deleted33000 açılma mı oluyor aceba veya kanala mı indi anlamıyorum bişey dün geceden beri böyleyim rahatsız etmiyor sancılar ama az bişey bile olsa acaba mı diyorum
GirlandBoy_Mom Deleted33000 inşallah canım bakalım sancım artar vs olursa zaten gidicem doktora da cuma randevum var
kedili1anne 38+3 teyim canım bi 4-5 gündür düzenli karnım sertleşip gevşiyor Ama dün nst de sancı çıkmadı Doğum sancısı olsa kendini bariz hissettirirdi zaten Bence vücut kendini doğuma hazırlıyor sadece
GirlandBoy_Mom kedili1anne belkide canım olabilir ilk doğumumda direk doğum sancım başladı hani böyle hafif hafif ama belli oluyordu bunu anlamıyorum
kedili1anne GirlandBoy_Mom Benceee anlarsın gerçek sancıyı Dinlenince geçmiyor düzenli dakikalarla oluyor vs