Yaprakunallar Kızlar adet oldum sandım su gibi akmış bu normalmi? Aradada adet olcak gibi oluyorum olmuyorum arada geliyor gidiyor
Yaprakunallar Sila41_ bir hafta önce yaptım silik çıktı tekrar yaptım 2 gün sonra gölge vardı sadece tenksiz bebetime markaydı
Yaprakunallar Sila41_ normalde sanah uyandığımsa hep bir saat içinde regl olurum bu saate kadar olmadı sasırtıcı
Baliimsid Yaprakunallar benim 5-6 gün önce kahverengi akıntım oldu sonra sarıya döndü. Regli günümden 1 gün önce ve regli günü bembeyaz su gibi akıntılarım oldu ha oldum ha olacağım dedim sürekli