Mrscakir Asenassmom biz yamaç paraşütü yapmak için çıkmıştık ama aracımızı aşağıda bırakıp firmanın arabasıyla gitmiştik. Biraz dikkat etmeniz gereken yolları var
Eliffbaby Asenassmom ya aşağıda park yeri varmış ordan teleferikle çıkıp teleferikle iniyormuşsun biz bilmiyorduk arabayla çıktık herhalde hayatımın en tehlikeli yoluna çıktık arabayı yukarıda park ettik teleferiğe de binmek için önce inip sonra çıktık rezil olmuştuk 😂
Nuray1905 Araçla çıkılır mı derken canım ? Babadağ’ın giriş kısmında otopark var oraya çıkılıyor evet yollar düzgün.
Nuray1905 Tabi canım teleferiğin girişinde arabayı park edip teleferikle çıktık :) çok güzel teleferikle çıkmak zaten oraya kadar gitmişken bence teleferikle çık
Asenassmom Nuray1905 Eliffbaby teleferik sürekli geçiyor mu durmadan ? 🥹 korkuyorum da biraz bebekle de acaba bebek korkar mı
Eliffbaby Asenassmom geçer çünkü zaten yaz ayındayız hep dolup boşalıyordu. Bebiş etrafı izler bence sıkılmazsa da durur diye düşünüyorum. Tavsiyem sıcak saatlerde binmeyin.
Nuray1905 Asenassmom evet geçiyor çok sık geliyor canım korkmaz sanmıyorum ama içerisi biraz sıcak oluyo