Songul61 35 +2 gunluk hamileyim kontrol gldim ve nst sncm çıktı yatis verdi bebisim 2600 grm kuveze girermi 2. Sezryan olcm dogum olursz
Rmysa3535 Songul61 korkma canım bunlar çok normal olursa yapacak bişe yok o zamana kadar inşallah bebek kendini toplarda direk yanına gelir
Aleynanaz Songul61 almazlar korkmayın eğer ciğerleri gelismemisse alırlar sadece 2.500 kilodan sonra bebekleri almıyorlar kuvoze