Kızlar 22 aylık bebeğim var doğum yaklaşmadan tuvalete alışsın istiyorum ama bazı sorunlar var:
-çişinin kakasının geldiğinin farkında değil.
-bez bağlamadığımda çiş kaçırırsa rahatsızlık bile duymuyor 😅
-ben 8 aylıktan beri tuvalete giderken hep onu da götürdüm çişş kaka dedim hep şu an kendisi ben tuvalete gidince benden önce kaçıyo afedersiniz sesi duyunca çişş diyip gülüyo 😅 ama kendi çişinin farkında değil.
-bundan 3-4 ay önce lazımlık istedi kendisi arkadaşından görüp aldık kendisine de 1-2 kere yaptı ama şu an yapmıyor ağlıyor üstünde
-Birde geceleri süt içip uyuyor bu yüzden sanırım gece çok çiş yapıyor.
Bu şekilde alışır mı çabalasam yoksa boşa mı çabalamış olurum dediğim gibi bezine de mesela kaka yapınca farkında değil bezin bez olduğunu biliyo ama çişi kakayı yaptığını bilmiyo. Siz nasıl alıştırdınız bana bir yol gösterir misiniz. Bebek doğunca bebekte bezi görüp daha zor bırakıyormuş çocuklar öyle duydum o yüzden doğmadan bıraksın istiyorum bebek doğduğunda 26 aylık olacak