Devletteki cihazlarda yanılma oluyor mu? Bebeğim 9 haftalık 7,5 hafta olduğunu söyledi ve kalp atışı alamadığını söyledi. 7 haftalıkken doktoruma gitmiştim kalp atışını dinledik ve herşeyin yolunda olduğunu söylemişti. Başına gelen oldu mu bana umut olsun. Tekrar doktora gidiyorum küçükte olsa bir umut olduğunu bilmek istiyorum.