Beyzaaldemir Kızlar normal ilerliyorduk ama bazı sebeplerden doktorumun kararıyla 4gün sonra sezeryana giriyorum ya sütüm gelmezse ya çok ağrım olur ve bebeğime bakamazsam diye çok stresliyim tecrübeli anneler önerilerinizi bekliyorum