Kızlar ben bu 3 ay dır mayıstan her adetim düzensiz 31 günde bir 35 haziranda da gecikti Tarlusal kullandım oldum ama benim merak ettiğim şey şu ?
Sizde de adetten 5 gün sonra falan doğurganlık döneminde oldugumuz günlerde akıntı ile beraber leke oluyor mu ? Akıntının için hafif toz pembelil yada damar gibi kıl gibi