alminaatalay Merhaba 32.haftamda rapor alıp izne ayrıldım raporu özel bir hastaneden aldım.Doğumu devlet hastanesinde yapacağım doğum sonrası alınan raporu devletten aldığımızda sıkıntı olur mu aynı şekilde yapan var mı acaba ?