babyylve_ Arkadaşlar 12 haftalık ense kalınlığım 2.4 çıktı doktor 3 üstü istemiyorum ama 2 aşağı olsa daha iyi dedi beni paniğe soktu bu tık yüksek dedi sizlerin kaçtı içime su serpecekler var mı