6+2 haftamdayım . Daha üç dört gün önceye kadar her şey çok güzeldi ama gittikçe kötü oluyorum prilam içiyorum ama fayda mı etmedi bilmiyorum. Sürekli bir ağzımda tatsızlık sürekli bir kusma isteği bugün sabah 6 a doğru bir kustum bir kustum yani . Sabah da öyle . Sizde de oluyor mu ağzım tatlansın diye hep bir şeyler canım istiyor gibi ama yedikçe de o şey ağzımda kötü tat bırakıyor mide bulantısı yapıyor.. sonsuz bir döngü oldu .. halsizlik zaten çok fazla.
2 yaşında bir oğlum var onun enerjisine mi yetişeyim kendime mi bakayım 😞 Allah birinci gebeliğimi unutturmuş bana kiiiiiii ikinci bebeğe hamile kaldımm , çok zormuş . Allahım ikinci trimestere gönder Allahım amin çok çabukça 🤲
Kızlar bir öneri söyleyin bak şunu şunu yap biraz iyi geliyor. Ya da şunu yap enerji veriyor diye . Bu haftalar böyleyse 8 9 haftayı hiç düşünemiyorum . O haftalar en ağır hafta oluyor genelde.