Alparslanmom evet çok haklısınız. Bu zamanlarda yapılanlar da yapılmayanlar da unutulmuyor. Sürekli insanın aklına geliyor ve duygusal olarak da hareketli olduğumuz zaman olduğu için daha fazla etkiliyor. Sağlığınız sıhhatiniz yerinde bebeğiniz iyi ve eşinizle de sorun yaşamıyorsanız diğerleri dış kapının mandalı olarak kalmalı. Kapınızı kapattığınız an herkes dışarıda. O yüzden biraz sakinleşmeye bakın. Meditasyon, yoga, rahatlatıcı sesler şarkılar dinlerseniz hafiflersiniz inşallah🫶