Mrvsmt2502 fidanylcnn bazı gebeliklerde bebeğin yerleşimine göre doktor çıkartmayı uygun görebiliyor bazılarında çıkatmadan devam ediliyor. Sizinkisi kaymış mı acaba doktora gittiniz mi?