Kızlar selam ilk gebeliğimde ikili ve detaylı yaptırmıştım. Detaylıda bir rahatsızlığım ortaya çıkmıştı ve önlem almıştık. Ama ikilide herhangi bir sorun çıkmamıştı. Sağlıklı dogurmuştum. Şimdi tekrar hamileyim ve detaylıya kesinlikle gireceğim ama ikili ve Fetal be kadar gerekli bilmiyorum. İkili tarihinde memlekette olacağım için hastaneye gidip gelmem biraz zor olacak.