Kalem500 Atess1 ben ersoy ve saygı ikisinede gittim doktor memnuniyeti oluştu fakat hastanelerden memnun kalmadığım için kurtköy adayıpta devam ettim . Ersoyda normal doğum 1800 tl sezeryan 2500 diye biliyorum
Hasnur Atess1 canım bende sultanbeylinde oturuyorum başından saygı Pelin hanıma gittim şimdi Sarıgazi İlhan varank hastanesine gidiyorum ve Doğumu mu orda yapacağım çok temiz ve çok ilgili bir hastane ☺️☺️
Keybanu Atess1 ben şuan Sultanbeyli tıp hastanesinde elvan beye gidiyorum Doğum için saygı hastahanesini düşünüyorum Ebru hanım memnun olan çok
Kbr19 Atess1 ersoyda bedia hanimi onerebilirim ama hastasi cok fazla oldugu icin 1 saat sira bekleme durumunda kalabiliyosun malesef
Keybanu Snnddhbdbdnr 26 hafta olduk elvandan çok memnunum ayağım başka doktora gitmiyor ama Doğum için ebruyu tercih etmek zorunda kaldım muanesine gitmedim nihana gitmiştim hiç beğenmedim
Snnddhbdbdnr Keybanu elvanı bende çok beğendim ama nedense Doğumu orda yapmak istemedim hastahaneye mi güvenemedim hiç bilmiyorum Sen neden bıraktın ki elvanı
Snnddhbdbdnr Keybanu muayenesinden memnunum canım ilgili be Güler yüzlü fakat hastası çok fazla bazen 3 saat beklediğim oluyor o yüzden ya sabahtan git yada randevulu Girit derim
Keybanu Snnddhbdbdnr aslında çok ilgililer çoğu zaman oraya gidiyorum Doğum esnasında ne olur bilemem teşkilatlı bir hastaneye olarak görmediğim için güvenemiyorum