Hanımlar 31. Haftaya girdik hamile kalmadan önce alerjik astımım vardı ancak hamile kaldığımdan beri doğru düzgün astım krizi tutmadı nefes darlığı çekmedim şu son 2 haftadır astımım coştu yine doktor flixotide diskus diye bi ilaç verdi normalde ventolin hava kullanıyodum onu kullanınca anında kesiyordu astımı bu ilaç pekte öyle değil aranızda astımlı olan anneler anne adayları varmı nasıl baş ettiniz ve unutmadan doğumda tutarsa diye çok korkuyorum doğumunuz nasıl oldu hanımlar yardım lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😭😭😭