Gebelik zehirlenmesinde ben yüksek tansiyon yaşadım ayaklarım ellerin ödemliydi başım ağrıyordu halsiz gibi birde kendinizde ani kilo almış gibi bir gözleminiz varsa bence gidin ayrıca idrar miktarında azalma oluyor diye duymuştum normale göre daha az idrara çıkma