sadece1selda Selam kızlarr bir kaybım var ve kan verirken kanım pıhtılaşıyor her defasında bu yüzden hematoloji de kan verdim aklımda kalmaması için bu tam olarak pıhtılaşma mı oluyor daha önce yaptıran varsa bakabilir mi 🥹
Seymabyrm sadece1selda evet protein s eksikliğide pıhtılaşma yapıyor, muhtemelen gebelik başlayınca kan sulandırıcı iğne kullacaksınızz bide genetik bölümünde trombofili paneli yapılıyor onuda yaptırın mutlaka
sadece1selda @Seymabyrm çok teşekkür ederim evet genetiğe de gititk test verdik 3 ayda çıkar dediler bekliyorum 💝
Zeliha_plt38 Değerin çok düşük çıkmış canım pıhtılaşma var genetik bölümünde detaylı test isterler onun sonucuna göre karar verilir bende iğne+coraspin kullanıyorum pıhtılaşmadan dolayı 11 haftalık hamileyim
sadece1selda @Zeliha_plt38 evet genetikten de trombofili paneli ve kromozom analizi testi verdik,hematolojiye randevu aldım tekrar inşallah kan sulandırıcı falan verir diğer testler üç ay da çıkar dediler içim de hiç rahat değil bu test sonucu da böyle gelince 🥹🥹
Zeliha_plt38 sadece1selda içini ferah tut sen 2 tane de benim kaybım var canım 3. Gebeliğim şuan çok şükür sağlıklı ilerliyoruz
sadece1selda @1202 ben de yarın gideceğim bakalım bana ne diyecek stresli şeyler ya burdaki doktorlar da bi değişik gidiyosun insan yerine koyup yüzüne bakmıyorlar 🥹🥹
sadece1selda @Zeliha_plt38 oyy rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin hepimize sağlıklı evlatlar versin inşallah