Nur124 bununla ilgili kesin yorum yapmam doğru olmaz ama sonuçlarınız kötü değil ben 50 ogtt yaptırmıştım o zaman sınır çıkmıştı. Doktorum tekrardan yapılmasını istemedi diyet uygulamamı şekeri, un, pirinç gibi şeyleri az ye dedi. Siz de dilerseniz başka bi doktora giderek farklı bir fikir alın isterseniz en doğru kararı o şekilde alabilirsiniz. Hem sizin hem bebişin sağlığı açısından.